6th Grade








ACTIVITY 13th April

WHEN? (1)
Review of the present tenses

1) Watch the video: 


2) Llegeix el pdf amb les explicacions del vídeo:


3) Completa el formulari:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


ACTIVITY 6th April

WHO?
Our characters


1) Watch the video / Mira el vídeo explicatiu:


2) Aquí tens el PDF amb la presentació del vídeo per a que la puguis consultar: 

descriptions

3) Completa l'activitat al següent enllaç: pensau a posar el vostre nom (name) i títol de la història (title). Recorda posar bé el meu mail en enviar la resposta catipons@ceipmiquelcapllonch.com

activity


FINISHED!! 
 La setmana que ve parlarem de WHEN?


____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



EASTER HOMEWORK

Good morning in the morning!!

Deures d'aquesta setmana d'Easter:
- Class book p. 81, llegir lectura 1, fer 2 al quadern (m'enviau foto) teniu l'audio
- Activity book: p. 81, 1, 2, 3 (foto de tota la pàgina)

Si heu accedit als llibres digitals ho podeu fer allà, també vos adjunt un vídeo de com fer-ho. 


Com fer feina a Blink Learning

(Si ho feis al llibre digital només m'heu d'enviar la foto del 2 de la pàgina 81 del class book, i el 3 de la 81 de l'activity book)

També podeu passar per la portada del blog i fer algunes de les activitats que hi ha.

Happy Easter!!


Si encara no heu entrat als llibres digitals (Blink learning) aquí teniu el vídeo de com entrar-hi:

Com registar-se a Blink Learning

_________________________________________________________________________________

Hello 6th graders!!

Here you have some videos to watch:








_________________________________________________________________________________

UNIT 1

CAN / CAN'T




 




1 comentari: